"detta fält måste fyllas i", sades när jag skulle publicera

blev kanske lite väl sent igår med tanke på tiden som jag måsta gå upp imorse.
men det är mitt eget fel har bara mig själv å skylla.

tänkte roa mig själv med att skriva lite rolig statistik ifrån dagens omtenta.
  • det var 6/8 frågor som var desamma => cirka 75%
  • man måste ha 60% för att vara godkänd, alltså 19,2 poäng
  • vilket gör totalpoängen till 32 poäng
  • eftersom 75% var desamma som första provet borde jag alltså få 75% rätt, vilket är cirka 23,90 poäng. men eftersom jag inte riktigt gjorde den där återkollen så tror jag inte på det. hoppas iaf.
  • 80% var väl godkänd, vilket är ungefär 25,60 poäng
  • varför jag säger cirka å ungefär vet jag inte riktigt eftersom mina siffror är ganska exakta,
    men kul anyway liksom
lite onödig statistik som inte säger ngn ngnt, men som jag sa lite kul anyway. dessutom är allt som kan göra att bloggen har/får lite varierat utseende är positivt, iaf är det så jag ser det.

ska väl så småningom börja bege mig hemåt för å duscha så jag är klar när de andra kommer sen.
men vill inte gå härifrån.
det är ju så roligt att vara i skolan på en lördag att det är svårt att slita sig härifrån.

roligt med lättroade lördagar.
sen igen är det ju alltid roligt med lättroade dagar.
-  : h i h i  : -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0