det börjar

kanske bli dags att skriva ett nytt inlägg nu igen. det har inte blivit tidigare för datorn som jag trodde var bättre än vår var trötter så den ville inga fungera riktigt så då orkade jag inte skriva å härja med den.

nu är jag i geta igen. det var längesen sist. alltid trevligt å vara här. har hunnit vara på marsö igen också. nu snart är också lite människor på väg hit för å spela med oss. ska bli kul. gillar brrädspel. just nu höll de på å spelade någe spel där man kunde kasta dildos på varandra, och det är ju också en sysselsättning.

julen helgen passerade förbi helt bra. julafton kändes lite seg. juldagen gick fort iomed att vi var på julmiddag ut till sund. plcokade upp killen på vägen. efter middagen blev det marsö sen till idag den tjugosjunde.

nu har vi hunnit spela lite olika spel. det gick väl sådär som det brukar.
jobbigt att man känner sig lika trött som om klockan vore tre fastän den bara är nästan halv tolv.

det är tungt att vara chaufför. det är lätt hänt att man är för snäll. man måste vara mer bestämd och sätta gränser. det har jag lärt mig efter gårdagens kväll natt som chaffis. men inte gjorde det mig ngnt att jag var nykter. hade skitroligt ändå jag. var ju nästan så att jag var den som var vildast under hela kvällen. hade ju till och med lapdance med min kompis. det kändes lite nördigt men var askul och kändes på ngt vis lite läckert.



nu är det dags att sova.
natti alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0