bra rubrikval - diverse

blev juldiskat också då igår.
nu har man gått upp och varit vaken ett tag.
lite missnöjd med frukosten blev jag nog, tyvärr. scans leverpastej var inge god alls =/
dessutom fick jag inte upp gurkburken heller =| kände mig klen. fast brukar iofs aldrig vara särskilt stark på morgonen.

funderar på om jag ska skriva några julkort. köpte ju en bunt igår. vill ju slå in paket också. mest för paketinslagningens skull för tycker det är rätt kul att slå in paket, och dessförmer är jag rätt bra på det också.

låten i bloggversionen var bättre än spotifyversionen kom jag fram till nu iaf.

haha, det var rätt kul att dela chokladkolan. den hade stelnat så pass mkt att man skulle nog kunna slå ihjäl någon med den. bra att man lagar julgodis som kan användas som mordvapen. haha. det slutade med att jag bröt den i ungefärliga bitar. ingen är den andre lik. väldigt personligt. ska väl packa in dom i en bytta så man kan frysa ner dem, annars lär de väl ta slut innan det är dags.

men nu ska vi se vad vi kommer på för bra svar till det där mailet.
usch, måste allt komma på en gång och gå och närma sig så snabbt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joo, det är jättekul att slå in paket!! ^^

2008-12-12 @ 13:17:57
URL: http://zandra91.blogspot.com
Postat av: Sandra

Joo, det är jättekul att slå in paket!! :D

2008-12-12 @ 13:18:51
URL: http://zandra91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0